poniedziałek, 9 października 2017

TOTAL JEANS-LOOK H&M

Nikogo nie zdziwi chyba moja koszula, pochodzi z nowej kolekcji od H&M. Jak zobaczyłam ją online od razu ją zamówiłam. Nie przeszkadza mi nawet, że jest krótsza i trzeba ją nosić do spodni z wysokim stanem. Wszystko co jest związane z bajkami disneya ( chyba wszystko ) to wariuję. Mam bzika na punkcie myszki miki, królika baksa itd. Może dlatego, że wychowałam się na tych bajkach i dobrze mi się kojarzą. Szczerze, nie obchodzi mnie, że może być to "dziecinne". To jestem cała ja i podejrzewam, że moja fascynacja myszką miki się nie zmieni.

Co sądzicie o nadrukach disneya na ubraniach ? 










koszula- H&M
spodnie- H&M
buty- DeeZee
kurtka- C&A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)