poniedziałek, 2 października 2017

SPODNIE BOYFRIENDY W POŁĄCZENIU Z SZARYM SWETREM

Wszyscy którzy mnie znają pewnie stwierdzą, że oszalałam. Nigdy w życiu nie założyłabym boyfriendów, co prawda kilka razy przymierzałam się do zakupu ale zawsze było jakieś ALE. Wydawało mi się, że nie da się ich połączyć z moim stylem. No i myliłam się. Co prawda, ciężko było. W żadnym sklepie stacjonarnym nie mogłam znaleźć idealnie skrojonych aż w końcu trafiłam na te cuda w sklepie internetowym. Co prawda bałam się, że będą jak wszystkie czyli jak worek po prostu. Gdy przyszły najpierw zobaczyłam kolor, który totalnie mnie urzekł. Lubię jasny jeans. Gdy je przymierzyłam po prostu wiedziałam, że połączę je z totalnym hitem czyli kabaretkami. Dla mnie to nowość bo uwielbiam mega dopasowane rurki i to najlepiej z wysokim stanem. Aby choć trochę było w moim stylu postawiłam na szary sweter, który świetnie się wpasował. 


Co sądzicie o takim połączeniu? Koniecznie dajcie znać! :)













sweter- New Yorker (nowa kolekcja) 
kurtka- C&A
spodnie- Polka Butik
szpilki- DeeZee
torba- LV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)