piątek, 29 września 2017

KOSZULA W KRATĘ ZAWSZE NA TOPIE

Koszulka w kratę zawsze chyba będzie modna. Pamiętam jak się śmiałam, że nie będę nosić takich koszul..bo nie :D ale..zaczęło się od jednej i nadal się nie kończy. Koszula w kratę kojarzy mi się z męskim stylem, z ciężkimi butami. W dzisiejszych czasach można ją wykorzystać na wiele sposób, począwszy od eleganckiego skończywszy na rockowym. Postanowiłam związać ją w pasie, aby było bardziej "ulicznie". Mam nadzieję, że to stwierdzenie nikogo nie obrazi. Lubię koszulę wsadzoną w spodnie, ale postanowiłam trochę zmienić nawyki. Dobrane do tego sneakersy NIKE pasują idealnie. O te kilka centymetrów jestem wyższa. (haha!) A tak serio, świetnie by się sprawdziły również trampki oraz ciężkie buty typu workery.

Dajcie znać co sądzicie i z czym nosicie koszulę? 










koszula- romwe
bluzka- sinsay
spodnie - zara
buty- NIKE
kurtka- C&A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)