czwartek, 1 grudnia 2016

sweter z tiulem

Dzisiaj głównie zostawię Was ze zdjęciami , ponieważ jestem przeziębiona i nie mam siły.
Jedynie dwa słowa o stylizacji :
sweter ombre z półgolfikiem jest idealny dla mnie, do tego dobrałam halkę z tiulem, która świetnie wyglądają do sweterków. Tak jak pisałam wcześniej, jestem dość niska dlatego pozwalam sobie na zestawienie z rajstopami i kozakami za kolano, które znowu w tym roku są HITEM. Ja swoje mam z tamtego roku z DeeZee i są niezawodne ,
A oprócz tego mój ulubiony płaszcz z SINSAY, który też się Wam spodobał .
Dajcie znać co sądzicie , buziaki ;*









sweter - no name ( podobny - cocomoda )
płaszcz - sinsay
halka -candytm
kozaki - DeeZee (podobne - DeeZee )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)