środa, 23 listopada 2016

czerwona kurtka z sinsay

Cześć i czołem !:)
Na samym wstępie chciałabym przeprosić Was za jakoś zdjęć, niestety zdjęcia robiłam późną porą a w dodatku zapomniałam lampy. Więc jakoś zdjęć nie powala. Mam nauczkę aby robić zdjęcia wcześniej :D

Zdjęcia robiłam w niedziele, po zawodach mojego brata. Więc ubrałam się w miarę wygodnie i lekko. Akurat w niedziele było dość ciepło więc pozwoliłam sobie na adidasy. Koniecznie chciałam Wam je pokazać jeszcze w tym sezonie, bo są urocze . Buty są wzorowane na nike huarache, są lekkie i wygodne a wzór który mają jest idealny dla mnie. Więc mogę Wam je bardzo polecić . Do bucików dobrałam kurtkę z sinsay , która jest akurat na taką pogodę, żebym nie zmarzła założyłam futerko, które w tym sezonie robi SZAŁ.









bluzka - selfieroom
kurtka - sinsay
spodnie - new yorker 
buty - deezee
pasek - moschino 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)