poniedziałek, 5 grudnia 2016

pink girl

Witajcie, z góry muszę Wam powiedzieć, że za dużo nie napiszę bo jeszcze całkiem nie doszłam do siebie i po prostu nie mam siły.
Zdjęcia robiliśmy w niedziele , korzystając z w miarę z ładnej pogody. Na szczęście nie wiało tak bardzo, dlatego zdjęcia ( jak dla mnie) są całkiem niezłe :)

Parę słów o stylizacji, jak już na pewno zdążyliście zauważyć uwielbiam różowy, czy to ciemny czy pudrowy czy fuksje . Po prostu UWIELBIAM. Staram się łączyć kolory pastelowo lub całkiem ciemno, aby zbyt wiele się nie działo i żeby nie wyjść na pajaca :)
Tutaj dobrałam zwykłe szare legginsy z mega ciepłym ,pudrowym swetrem.
Całość tutaj robi moja najlepsza kurtka zimowa, która jest bardzo cieplutka i bardzo przyjemna. (NO I TEN KOLOR! ) Do tego moje śniegowce , które mają przeciwników jak i zwolenników. Ja osobiście je uwielbiam , są wygodne i ciepłe. Fakt , trzeba wybrać takie gdzie podeszwa nam się nie będzie za bardzo ścierać. Ale śmiało polecam te z DeeZee , bo są fantastyczne .
Dajcie znać jak Wy łączycie kolory i jaki jest Wasz ulubiony :)
Buziaki ;*

PS. Dużo zdjęć ! :D















sweter - vubu
legginsy- house
śniegowce - DeeZee
szalik , czapka - sinsay
torebka - house
kurtka - romwe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)