wtorek, 20 grudnia 2016

pink girl cz2

Witajcie po długiej przerwie :D
(no może nie takiej długiej , ale przerwie )
Niestety ale rozłożyło mnie totalnie, nie miałam siły praktycznie wychodzić z domu. ( stąd ta moja nieobecność) Natomiast kto mnie śledzi na instagramie to tam zawsze staram się być mobilna :)
Przez tydzień praktycznie chodziłam w dresie lub pidżamie :D , ale wróciłam już do żywych , czuję się całkiem nieźle i jedziemy dalej !
Na dniach pojawi się seria postów "jak ubieram się w święta?". Mam nadzieję , że się Wam spodoba.
Pierwszy post w wigilie ! :)

A co do stylizacji , to tylko kilka słów. Postanowiłam zrobić podobną stylizacje,która pojawiła się ostatnio. Związku z tym, że spodobały Wam się moje legginsy (:D) to chcę Wam pokazać, że można je fajnie połączyć z bluzą. Moja bluza 'barbie' robi furorę od tamtego roku ( jest cudowna ) , jednak tym razem dodałam do niej koszule jeansową, dzięki czemu wygląda bardzo dziewczęco .
Wybaczcie, że znowu różowy ale to ostatnio MÓJ KOLOR ! :D

Dajcie znać co myślicie ! 
Buziaki i do następnego ;*









kurtka - romwe
śniegowce - deezee
czapka , rękawiczki , szalik - sinsay
legginsy - house
torebka- house
bluza - magia zakupów (podobna - magiazakupów )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)