poniedziałek, 9 września 2019

BIAŁA PRĄŻKOWANA SUKIENKKA

Dzień dobry w ten deszczowy dzień, nic tylko usiąść pod kocykiem z gorącą czekoladą i odpalić netlifxa. Nie żeby coś, ale zaraz tak zrobię. Totalny chill.
To już ostatnie "letnie" stylizacje. Bardzo nad tym ubolewam ale nic straconego. Mam już jakieś pomysły na jesienne stylówki. :)
Dzisiaj przychodzę do Was jeszcze ze zdjęciami z Chorwacji, aż serce mi pęka, że już prawie miesiąc minął od mojego pobytu tam. Tak jak pisałam opalona skóra i białe sukienki, spódniczki czy też bluzki pięknie podkreślają opaleniznę. Dlatego na wakacje staram się zabierać zawsze jasne rzeczy. Tutaj padło na sukienkę z prążkowanego materiału, która idealnie dopasowuje się do ciała. Uroku dodają jej ramiączka, które sami zawiązujemy. Jest przy tym taka delikatna a nie zwykła sukienka mini. Jak dla mnie na plus. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)