niedziela, 1 września 2019

TIULOWA SUKIENKA

Dzisiaj mam dla Was propozycje sukienki w klimacie BOHO. Zdaje sobie sprawę, że nie każdemu przypadnie do gustu ale mnie urzekła swoim tiulem i ciekawym połączeniem materiałów. Na górze mamy strukturę szydełkową, przez co własnie zdecydowałam się dobrać do niej kapelusz i podkreślić ten styl boho. Natomiast na dole, jak wspomniałam wyżej jest tiulowa. Wszyscy wiedzą, że ja kocham tiul. Jest to materiał myślę doskonale nadający się na przyjęcia typu wesele, bal czy sylwester ale znając mnie poszłabym tak nawet do pracy. Oczywiście podkreślam, że nie jest to rodzaj sukienki, który każdy założy czy każdemu przypasuję ale myślę, że warto spróbować. Kapelusz z różowa lamówką i różowe trampki nadają tej stylizacji takiego luzu natomiast gdy odrzucimy kapelusz i trampki zastąpimy szpilkami będzie to wersja bardziej formalna. Tak teraz patrząc na zdjęcia ja tą sukienkę widzę jeszcze w wersji z czarnymi ciężkimi workerami oraz czarną ramoneską. O tak! To by była stylizacja z pazurem. Także jak widzicie można zawsze kombinować.












sukienka- RENEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)