poniedziałek, 23 grudnia 2019

STRÓJ NA ŚWIĘTA

Dzień dobryyy, ale mnie tutaj dawno nie było. Przede wszystkim na wstępie chcę Was poinformować, że od 3 tygodni piszę dla Was post, w którym będzie mega wielkie podsumowanie tego roku oraz wyjaśnienie czemu to zrobiłam sobie krótki urlopik od bloga. Mam nadzieję, że uda mi się skończyć ten wpis na święta także oczekujcie.. ;)
A dzisiaj tak króciutko, stylizacja na święta. Święta zawsze kojarzyły mi się z kolorem czerwonym i białym, dlatego tutaj propozycja spódniczki w kolorze czerwieni oraz przepięknej białej koszuli. Ta stylizacja najbardziej spodobała się mojemu bratu, dlatego tutaj ląduje jako pierwsza. Przyznam szczerze, że ja się w niej czuję bardzo dobrze, mam wrażenie że ożywia to całą mnie.
Związku z tym, że jutro wigilia a ja już nie dam rady się do Was tutaj jutro odezwać to już dzisiaj życzę Wam cudownych, radosnych, zdrowych i przede wszystkim magicznych świąt. Spędzajcie je z bliskimi i nie pozwólcie aby magia świąt zgasła, mimo że nie ma śniegu :) ;*
Buziaki i do zobaczenia ;*











bluzka- PAKUTEN
spódniczka- SHEILA

2 komentarze:

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)