środa, 4 września 2019

BIAŁA SUKIENKA W KLIMACIE BOHO

Na dzisiaj przygotowałam dla Was wpis z biała sukienką, którą zestawiłam w klimacie boho. Ogólnie białe sukienki, takie lekkie i zwiewne kojarzą mi się z klimatem boho. Zresztą, ja uwielbiam ten klimat. On kojarzy mi się z plażą, morzem, festiwalem a zarazem wolnością. Coś pięknego. Gdybym mogła wybrać miejsce, w którym będę mieszkać byłaby to właśnie plaża i morze. Tutaj macie propozycje dość dziewczęcą, wiadomo espadryle, opaska na włosach ale drugą propozycję dość cięższą widziałabym z ciężkimi botkami, czarną ramoneską i złotą biżuterią. Taki ciut mocniejszy klimat ale wydaję mi się, że super by kontrastował. Aż chyba mam pomysł na kolejną stylówkę. 
Teraz uciekam się relaksować a Was zostawiam ze zdjęciami. Trzymajcie się ciepło ;)

PS. Zapomniałam chyba dodać, że zdjęcia robiliśmy w przepięknej Chorwacji <3








sukienka- WYSPA MODY
espadryle-RENEE
opaska- BLINK SHOP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)