wtorek, 9 kwietnia 2019

NA SPORTOWO

Dzisiaj wreszcie pojawi się wpis z moim starym stylu, czyli bluza, spodnie z dziurami i adidasy. Kiedyś nie wyobrażałam sobie innego zestawu, to był mój klasyk. Ciężko było namówić mnie na sukienkę czy spódniczkę. O dziwo mój styl się bardzo zmienił, jak dla mnie na plus. Lubię teraz łączyć ze sobą różne style i tak, nadal dobrze się czuję w swoim starym wydaniu ale zmiany są potrzebne.. to tak jak w życiu, nie? :)

Ostatnio jeszcze bardziej polubiłam się z kolorem czerwonym, wydaje mi się że pięknie będzie kontrastował z opaloną skórą. Ah, już się nie mogę doczekać lata..chociaż ostatnio pogoda nas lekko rozpieściła.









spodnie- H&M
bluza- ADIDAS
buty- PUMA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)