wtorek, 8 maja 2018

SPÓDNICA JEANSOWA I PLNY

Tak jak mówiłam mam sporo zdjęć na bloga, nie wiem kiedy się z nimi uporam bo jest ich mnóstwo. Oczywiście pojawią się stylizacje z Krakowa, ale musicie dać mi chwilę bo nie wiem w co ręce włożyć. Stylizacja jest bardzo prosta, ale zarazem bardzo wygodna. Spódnica już kiedyś się pojawiła na blogu w wersji jesiennej, mogliście ją zobaczyć w połączeniu z szarym dużym swetrem a dzisiaj z t-shirtem marki PLNY. Pewnie wiele osób wie, że ten konkretny tshirt jest męski, ale kto mnie zna ten wie, że uwielbiam męskie tshirty. Przede wszystkim zawsze wybieram najmniejszy rozmiar, żeby nie był aż tak obszerny. Uwierzcie mi, że jest sporo sposobów na wiązania takich koszulek i bardzo efektownie to wygląda. 

Pytaliście jaki kierunek w końcu wybraliśmy na wakacje, ale to opowiem Wam wkrótce na insta story ;) Także zapraszam do obserwacji :)









koszulka- PLNY ( HOLAHOLA )
spódniczka- TALLY WEIJL ( ANSWEAR )
trampki- BIG STAR
torebka- BADURA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)