poniedziałek, 21 maja 2018

BUFIASTE RĘKAWY W POŁĄCZENIU Z ROZKLOSZOWANĄ SPÓDNICZKĄ

Dzień dobry po weekendzie, jak Wam minął ten cudowny czas? My udaliśmy się w cudowne miejsce, jedno z moich ulubionych. Niedługo pojawią się zdjęcia z tego wspaniałego weekendu. A tymczasem jeszcze zdjęcia z pięknego Krakowa. Ciężko jest dobrać dół do bluzek z bufiastymi rękawami, szczerze mówiąc jak się pakowałam nawet nie wiedziałam dokładnie co biorę. Jak zwykle robię wszystko na ostatnią chwilę, ten zestaw spakowałam z samego rana w dniu wyjazdu. Nie spodziewałam się, że lekko rozkloszowana spódnica tak dobrze zgra się z górą. Cóż, może czasem warto wyjść po za granicę. Najważniejsze jednak, że bardzo dobrze czułam się w tym połączeniu.
Dajcie znać czy Wy lubicie eksperymentować czy stawiacie na sprawdzone zestawy ?








bluzka- NO NAME
spódniczka- H&M
balerinki- H&M

3 komentarze:

  1. Przepiękna spódniczka
    https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice/spodnice-mini/ <3 Idealnie pasuje do bluzki hiszpanki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)