piątek, 11 maja 2018

SPODNIE BOYFRIENDY W SPORTOWYM WYDANIU

Jakiś czas temu na blogu pojawił się wpis ze spodniami typu "boyfriend" i szczerze mówiąc myślałam, że to będzie jedyna para w mojej szafie. Coś bardzo mylnego, pojawiły się kolejne. Są bardzo wygodne i co najważniejsze można je łączyć na sportowo, na elegancko i zawsze będą wyglądały dobrze. Jak dla mnie same plusy. Te akurat znalazłam w Bershce na promce za 30zł. Połączyłam je ze zwykłym białym t-shirtem z ciekawym napisem ;)
Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę udanego i ciepłego weekendu! 
My będziemy grillować o ile pogoda dopiszę :)














t-shirt- MISSGUIDED (ANSWEAR)
spodnie- BERSHKA
trampki- SINSAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)