poniedziałek, 30 kwietnia 2018

NA SPORTOWO

Witajcie w ostatni dzień kwietnia, nie wiem jak Wy ale ja bardzo czekałam na majówkę. Co prawda jak większość idę do pracy pomiędzy wolnymi alee..w czwartek czeka mnie mały wyjazd. Także trzymajcie kciuki za ładną pogodę, bo liczę na dużo zdjęć.

Stylizacja utrzymana na sportowo, bluza urzekła mnie swoim kolorem. Jakiś czas temu pisałam, że kolor żółty będzie rządził w tym sezonie. Bluza jest krótsza, aczkolwiek jeśli ktoś nie chce pokazywać brzucha to polecam spodnie z wysokim stanem i sprawa załatwiona. Dodatkowo zamiast torebki tym razem postawiłam na "nerkę". Szczerze mówiąc, na stronie bardzo mi się spodobała bo wyglądała świetnie alee.. mówiłam już Wam na insta, że musiałam dokupić pasek bo z tamtym nic się nie dało zrobić. Także patrzcie na długość tego paska , bo ja nosząc rozmiar XS obwiązałabym się nim ze dwa razy co najmniej :D

Życzę Wam cudownej majówki, odpoczywajcie i korzystajcie z ładnej pogody :)









bluza- H&M
spodnie- STRADIVARIUS
katana- ZARA
nerka- ANDZELA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)