środa, 18 kwietnia 2018

OVERSIZE BLOUSE

Cześć i czołem. Dzisiaj przychodzę do Was tylko z krótkim opisem stylizacji boo u mnie ostatnio sporo się dzieję. Ale to może za jakiś czas Wam opowiem. W każdym razie, odliczam do majówki bo czeka mnie krótki wyjazd. Co do stylówki, to jak widać zwykła biała oversizowa bluzka z dekoltem w serek. Wygląda świetnie, jeden minus że jest dość długa ale na stronie była informacja, że najlepiej pasuję na rozmiar L,XL aczkolwiek lubię połączenia luźnej, wielkiej góry z dopasowanym dołem. To wygląda całkiem nieźle, przynajmniej w moim lustrze :D
Aha i mały edit, pokochałam czapki z daszkiem. Nie wiem jak to możliwe, ale ta w atomówki to jest totalny hit. Czuję się w niej bardzo dobrze, no i plus że zakrywa mi twarz :D

Jeszcze mam do Was pytanko, mianowicie kwestia wakacji - co polecacie? Raczej Włochy czy Hiszpania ? My ciągle nie możemy się zdecydować :D



Buziaki i do usłyszenia :)














bluzka- ANDZELA
spodnie- STRADIVARIUS  (nowa kolekcja )
buty- NIKE
czapka- HOUSE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)