wtorek, 24 kwietnia 2018

TOTAL JEANS

Kolejny raz total jeans, połączenie jeansu z białą bluzką, t-shirtem czy też swetrem wygląda tak promiennie i świeżo. W tej stylizacji głównym elementem oczywiście jest koszulka GUESSA, za którą szalałam od ostatniego lata i w końcu doczekałam się swojej. Już wiele razy pisałam, że lubię proste stylizacje z jakimś wyróżniającym się elementem. To się raczej nie zmieni. Nie będę Was zanudzać, bo tak jak pisałam mam sporo rzeczy do zrobienia a w dalszym ciągu mało czasu. Odliczanie do majówki czas start :D















koszulka- GUESS ( VANGRAAF )
spodnie- H&M
kurtka- EVEN&ODD ( zalando)
torebka- BADURA
trampki- BIG STAR

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)