piątek, 19 stycznia 2018

GOLF W ROLI GŁÓWNEJ

Już widzieliście moją hitową parkę, którą uwielbiam! Co prawda na takie mrozy jakie mamy ostatnio to sprawdziłaby się średnio ale prezentuję się rewelacyjnie. Miałam się jej pozbyć, ale gdy znowu ją przymierzyłam stwierdziłam, że to chyba miłość :D
W mroźne dni świetnie się sprawdzą golfy. Ja wiem, że nie każdy lubi mieć coś pod samą szyję (szczerze mówiąc ja też za nimi nie przepadałam) ale pomijam fakt, że jest cieplej to świetnie wyglądają ze spodniami z wysokim stanem czy spódniczkami. (niedługo Wam pokażę)
Tego typu swetry są teraz w przeróżnych kolorach i jeszcze różniejszych fasonach, czy to z pięknym splotem, naszywkami czy też popularnymi perełkami. Mój sweter na wieszaku wyglądał..średnio? Dlatego sugeruję przymierzać także te rzeczy, które nie koniecznie dobrze wyglądają na wieszaku. Bo często są to unikatowe "perełki". Było już setki pytań na instagramie o mój pasek, więc tutaj też Wam napiszę-jest z wyprzedaży ze Stradivariusa. (jak jest jeszcze w Waszym sklepie to warto bo kosztował 25zł ? )
Na dniach pojawi się post o sukienkach, wiem że już większość zaliczyła Studniówki ale przed Nami jeszcze bal karnawałowy. Dajcie znać czy macie już kreację ? :)













sweter- RESERVED
spodnie, pasek- STRADIVARIUS
parka- ROMWE
buty- HOUSE
czapka,rękawiczki,szalik- SINSAY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)