środa, 24 stycznia 2018

PROPOZYCJE SUKIENEK OD PICKEDRESSES cz1.

Tak jak ostatnio wspomniałam przygotowałam dla Was propozycje kilku sukienek ze sklepu PickeDresses . Postanowiłam podzielić ten wpis na dwie części, bo uwierzcie mi ale jest co oglądać. Jak już pisałam zaczął się okres studniówkowy ale także należy pamiętać, że mamy jeszcze karnawał. Swoją drogą dajcie znać czy już jesteście po zabawie czy dopiero będziecie się bawić do białego rana? ;) Ja w tym roku dopiero będę się bawić w drugim tygodniu lutego. Niestety, nie tak jak planowałam, ale też w dobrym towarzystwie. Podobno to najważniejsze :D Sukienkę, która wybrałam na pewno zobaczycie na instagramie
Nie przedłużając najpierw przedstawię Wam sukienki na studniówkę . Klikając w linka, zobaczycie więcej propozycji. ;)

Myślę, że ta sukienka broni się sama. Aha, zapomniałam wspomnieć, że na stronie macie możliwość wyboru różnych kolorów danej sukni. Więc śmiało zaglądajcie. Przechodząc do sukienki, dla mnie numer jeden. Pięknie odsłania ramiona, lekko rozkloszowana no i długa. Co prawda, już kiedyś Wam wspomniałam, że ja jestem za niska do długich sukni, niestety. 

Tutaj kolejna długa sukienka, już bardziej prosta ale bardzo delikatna. Dzięki tym przeźroczystym elementom wygląda szałowo na opalonym ciele. Tak jak w poprzedniej wersji, tutaj również możecie zobaczyć ją w wielu kolorach. 

Nie jestem pewna czy kiedyś już jej Wam nie pokazywałam. Bo ta sukienka sprostałaby moim oczekiwaniom. Delikatna góra, lekko cekinowa z pięknym szyfonowym dołem i piękne wycięcie, które odkryję nogę. Idealna. 

Te trzy propozycję, które przedstawiłam Wam na górze, są bardziej oficjalne. Teraz chciałabym Wam pokazać kolejne trzy, które będziecie mogli założyć nie tylko na studniówkę lecz również wieczorne wyjście z chłopakiem/mężem/przyjacielem czy imprezę. 
Klikając w linka -> Ottawa Prom Dresses, zobaczycie więcej propozycji.

Ta sukienka idealnie się nada na wszelkie imprezy. Dla mnie duży plus za tiul, bo ja uwielbiam sukienki czy spódniczki z tiulem :D Fakt, może jest to bardziej dziewczęce niż kobiece, ale nikt nie powiedział, że nie można tego połączyć ;)

Tutaj mamy 100% elegancji. Gdy wejdziecie w link zobaczycie jakie ta sukienka ma plecy. Idealna. 

Jak napisałam wyżej uwielbiam tiul, myślę że ta sukienka z gorsetową góra idealnie sprawdziłaby się u mnie. Na pewno nie przejdziecie w niej obojętnie. 

Na koniec chciałabym Wam tylko napisać, że nie ważne co mówią inni. Ubierajcie się tak jak chcecie, a nie tak jak ktoś Wam karze. Każdy ma prawo popełnić błąd, ale na błędach się uczymy. Warto eksperymentować z modą, bo to Wy macie się czuć dobrze i wyjątkowo a nie ktoś. Pamiętajcie o tym. Druga część wpisu pojawi się za dwa dni ;) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)