piątek, 8 września 2017

kombinezon w kwiaty

Tytułując ten wpis, zdałam sobie sprawę że mam 3 kombinezony w kwiaty! Dziwne jest to, że dopiero teraz do mnie to dotarło. Faktem jest to, że każdy jest inny, z innego materiału i w innym kolorze. Ale gdyby mój chłopak o tym wiedział wcześniej pewnie kazał by mi się puknąć w głowę. Więc chyba dobrze, że to wyszło już po wakacjach i co najważniejsze, że sama zdałam sobie z tego sprawę. Mimo wszystko, szkoda że tak późno. Ale, alee.. ten jest zupełnie inny! Haha, przede wszystkim jest w stylu hiszpanki, ma długi rękaw. I jest najbardziej przewiewny z tych wszystkich, które Wam już pokazałam.  Co myślicie o kombinezonach? Zgodzę się, że są dość niepraktyczne. My, dziewczyny już coś o tym wiemy :D

Udanego weekendu ! :)










kombinezon- cinamoon
klapki- renee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)