piątek, 15 września 2017

hello my name is barbie

Cześć! Dawno mnie nie było? Nie, chyba nie :D Niestety już koniec ze zdjęciami z wakacji, wszystkie stylizacje zostały dodane więc teraz pozostaje szara rzeczywistość. Chociaż, na blogu jeszcze chwile będzie letnio, wakacyjnie. Dzisiaj połączenie asymetrycznej spódniczki z szeroką koszulką. Na samym wstępie napiszę, że koszulka jak na rozmiar S jest wieelka, ale mnie to nie przeszkadza. Aby ją dopasować do ciała postanowiłam ją związać- wygląda to całkiem nieźle. Większości może przeszkadzać napis na niej, ale mnie on bawi-uwielbiam takie nadruki na koszulkach, które są z humorem. Dobrałam do całości oczywiście espadryle, które uwielbiam i będę za nimi tęsknić bo ich sezon już się zakończył. 













koszulka- granashop
spódniczka- H&M
espadryle- Obuwie Top Moda
torebka- house

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)