czwartek, 4 maja 2017

koszula jeansowa z naszywkami

Zauważyłam, że ostatnio w mojej szafie przeważają rzeczy typu "na luzie". Wiecie, spodnie plus bluzka czy też bluza i lecimy :D w ostatnim czasie wygoda dla mnie przede wszystkim. Chciałabym już przygotować się na lato, letnie rzeczy czekają w szafie już tak długo. A tu nie zapowiada się za ciekawie, dosyć mam tych ciemnych kolorów. Ale ale..w ostatnim czasie królują naszywki, czy to na ubraniach i butach. One robią cały look, nie wiem czy już o tym pisałam ale ja całkowicie oszalałam na punkcie naszywek. W dzisiejszym poście pokażę Wam koszulę "jeansową" z naszywkami. Nie wiem jak to napisać bo koszula bardzo mi przypadła do gustu ale (jak zawsze znajdę ale :D ) niby jest to rozmiar S natomiast krój tej koszuli jest bardzo oversizowy. Miałam zrobić dla Was zoom na sklep, z którego pochodzi ta koszula ale ostatecznie się wstrzymałam bo szczerze mam mieszane uczucia. Podoba mi się natomiast nie wiem czy bym Wam ją poleciła. Rzekomo miał być to jeans, ale materiał gatunkowo kiepski. Zresztą sami oceńcie. :)












koszula- fasardi
spodnie- new yorker
torebka- MK
buty- eshoes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)