wtorek, 2 maja 2017

czarno biało

Cześć Wam! Jak Wasza majówka? Ja w tym roku w domu, niestety. Pogoda Nas nie rozpieszcza, jak wyjdzie na chwilę słonce to jestem zachwycona. Co prawda dzisiaj (jak jestem w pracy) cały czas świeci słonce i jest dość ciepło ale jak na majówkę to kiepsko z tą pogodą :(
Mam nadzieję, że u Was ciut lepiej :)

Stylizacja to połączenie czerni i bieli więc dość naturalnie ale, ale całą robotę robią tu moje czerwone buty. Nigdy nie lubiłam czerwieni, ani na ubraniach ani na butach więc nie wiem z jakiego powodu zdecydowałam się na te :D ale tworzą zgrany duet w zwykłej stylówce .


Aa i zdjęcia były robione w ogrodzie botanicznym w Łodzi, bardzo polecam tam zajrzeć chociażby ze względu na piękne tulipany :)











kurtka- C&A
koszula- La Baajkaa
spodnie- New Yorker
buty- elilu
torebka- MK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)