poniedziałek, 15 maja 2017

czapka barbie i różowe trampki króliczki

Dzisiaj mam dla Was dość luźną stylizacje, w której pojawiłam się na grillu. Co najważniejsze było mi wygodnie i czułam się dobrze. Co dziwne, zobaczycie mnie tutaj w czapce typu bejsbolówka. Dzięki temu, że jest różowa nie miałam problemu z doborem stylówki. Przełomem są tu również cudowne trampki króliczki, które uwielbiam! To jest hit tego sezonu, zarówno te z uszkami jak i te z pomponami. Pogoda była cudowna, idealna na spędzenie czasu po za domem. Więc my już sezon grillowy zaczęliśmy, a jak u Was? Mam nadzieję, że pogoda Wam dopisała i że spędziliście dość aktywnie weekend. :)
Trzymajcie się i do usłyszenia!










czapka- magia zakupów
kurtka- house
t-shirt - granashop
okulary- granashop
spodnie- sinsay
trampki- czasnabuty
torebka- house

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)