poniedziałek, 22 maja 2017

gallery of steal figures

Dzisiaj mam dla Was post z Gallery of Steal Figures. Byliśmy tam w weekend i każdemu kto nie zna tego miejsca bardzo polecam tam zajrzeć. Widać ogrom pracy w tych wszystkich figurach, są to postacie z bajek, samochody jak i Michael Jackson. Jestem pod ogromnym wrażeniem, co prawda mogłoby być tego dwa razy więcej ale i tak warto.W związku z tym, że jest to ponad godzinkę drogi od Łodzi postanowiłam założyć wygodne buty, no i oczywiście cały mój outfit miał być wygodny. Dlatego postawiłam na bluzę kenzo oraz zwykłe czarne spodnie z rozcięciami na kolanach.

Co sądzicie o takich banalnych połączeniach? Dajcie koniecznie znać. 










bluza- kenzo
kurtka- nike
spodnie- new yorker
torebka- MK
buty- nike air max

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)