środa, 15 lutego 2017

szarak z różem

Cześć, mam nadzieję, że walentynki spędziliście tak jak chcieliście? Post miał się pojawić wczoraj, natomiast były pewne komplikacje, a tak serio to chyba rozkłada mnie jakieś choróbsko. Teraz wszędzie wirusy. Już to pisałam ale mam nadzieję, że wiosna przyjdzie szybko. Nie mogę sobie pozwolić na zdjęcie kurtki czy szalika, bo jestem zmarzluchem i szybko łapie infekcje. A w ten weekend było dość zimno na jakiekolwiek zdjęcia. Niestety. Ale z dnia na dzień ma być coraz lepiej, więc tylko czekam na promienie słońca i będzie więcej zdjęć. 

Jak pisałam post wcześniej, na blogu się pojawi cykl z zoomem na sklepy online. Właśnie przyszła do mnie wczoraj paczuszka i w tym tygodniu pojawi się wyczekiwany post. 

Buziaki i miłego dzionka :)






koszula - stradivarius
spódniczko-spodenki - Look
kozaki- DeeZee
torebka- house

1 komentarz:

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)