wtorek, 21 lutego 2017

legginsy moro w połączeniu z beżem

No hej, jak tam? Czuć już wiosnę? U Nas jeszcze dość deszczowo, mokro wszędzie i wszystko się rozpuszcza. Jak pisałam Wam w ostatnim poście żebyście uważali na wirusy to ja właśnie takiego złapałam. Jestem nie do życia. Nie mówiąc już o moim gardle, które odmawia posłuszeństwa. Ale czy nie jest najważniejsze, że pogoda już będzie na plusie?

Stylizacja utrzymana w beżu z legginsami moro w roli głównej. Miałam duże obawy zamawiając je, że nie będę mi pasowały, że materiał nie ten, że za duże itd. Ale..dzięki sympatycznej Pani, która bardzo mi pomogła w zakupie-jestem zadowolona i pełna podziwu, że są ludzie tak mili. Także zachęcam do odwiedzenia tego sklepu na FB bo warto :)








legginsy- kolory mody
sweter- justine
parka- reserved
buty- madamrock
torba- LV

1 komentarz:

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)