poniedziałek, 6 lutego 2017

strój dnia

Cześć Wam, czy do Was też zima wróciła?
Mnie to przeraża, odliczam tylko do wiosny. Marzy mi się już słońce i lekkie ubrania. Jak w niedziele pojechaliśmy na zdjęcia myślałam, że obędzie się bez śniegu-niestety bardzo się pomyliłam. Śniegu było mnóstwo a do tego zimno, że lepiej nie ruszać się z domu. Najgorsze jest to, że wcale nie jest lepiej i cieplej tylko zimniej. :(

Za jakiś czas ruszam z nowym pomysłem na bloga, mianowicie będzie to look na sklepy online. Jeszcze nie wiem jak to nazwać, więc jak macie jakieś pomysły to dajcie znać. No i oczywiście jak chcecie abym sprawdziła jakiś sklep online to koniecznie napiszcie jaki. Jeśli boicie się zamówić z jakiegoś sklepu bądź sklep ma złą opinię-chętnie to sprawdzę. Zamówiłam już kilka rzeczy ze sklepu, który nie cieszy się najlepszą opinią ale jak paczuszka dojdzie to podzielę się z Wami moim zdaniem.
A teraz zostawiam Was ze zdjęciami, buziaki i miłego dnia ;*








spodnie-cropp
kurtka-reserved 
pasek-sinsay
torba-LV
czapka,rękawiczki-sinsay
bluzka-Butik Jasmina ( podobna-tutaj )

1 komentarz:

  1. Love the whole look! Beautiful photos!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)