piątek, 17 lutego 2017

mini haul zakupowy + zoom na sklepy online

Witajcie! Przebywam do Was z obiecanym postem: zoom na sklepy online, a przy okazji pokażę Wam co ostatnio udało mi się zakupić więc to będzie też taki mini haul zakupowy. Wszystko jest zakupione online, dlatego opiszę jak to przebiegało i jak to wygląda. :)

Sklep, który wzięłam pod swoje oko to PAKUTEN , Sklep nie cieszył się za specjalnie dobrymi opiniami, rzekomo wysyłają inne rzeczy niż a zdjęciu. Postanowiłam to sprawdzić, zamówiłam dwie rzeczy: zwykłą bluzkę oraz piękną sukienkę. Na zdjęciu wyglądało to wszystko CUDOWNIE. Dosłownie, szczególnie sukienka zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Jak było w rzeczywistości?Już Wam pokazuję.
Na pierwszy rzut bluzka, różowa ze strapsami. Na ich zdjęciu bluzka wygląda na dopasowaną do talii, niestety tak nie jest. Bluzka ma sugerowany rozmiar S/M. Natomiast jak dla mnie to zdecydowanie M i to ciut większe. Aktualnie bluzka jest w promocji, ja kupiłam ją za 28,99. Bluzka sama w sobie jest ładna, bo nie można powiedzieć że różni się od zdjęcia na ich stronie aczkolwiek ja ją będę musiała dać mamie bo na mnie nie leży najlepiej.
bluzka- pakuten




Drugim produktem z tej strony jest sukienka, która mnie totalnie urzekła. Jest cudowna. Sukienka ma rozmiar uniwersalny, jak wszystko na tej stronie. Tutaj nie mogę się do niczego doczepić bo kosztowała 49,99 więc jak na taką kiecke to groszowe sprawy. Także polecam z całego serduszka bo warto. 
sukienka - pakuten




Podsumowując, na paczkę czekałam tydzień czasu. Czy warto? No ja nie zawiodłam się, jestem zadowolona z zakupów. Oczywiście zamówię jeszcze kilka rzeczy aby sprawdzić czy po prostu miałam szczęście, czy faktycznie są to fajne rzeczy w dobrej cenie. 

To teraz lecimy z haulem, szybko i krótko Wam napiszę co i skąd. :)

1. Buty od eliliu, są to czerwone sneaersy. Buty same w sobie są świetne, z wyjątkiem tego, że przy czubku widać klej. Nie jest to zauważalne przy chodzeniu, jednak jest to jakiś minus. Natomiast nie jest to wina sklepu tylko producenta. Jedynie z czym mam problem, to do butów zamówiłam pudełeczko eliliu i jestem mega zawiedziona. Pudełko było podarte, pogniecione i nie nadaję się do czegokolwiek. Usłyszałam, że to wina transportu ale te czerwone buciki dostałam w pudełku vices i pudełko było w stanie idealnym, zero wgnieceń. Dodam, że pudełko eliliu było zapakowane jeszcze w folię bąbelkową.
buciki - elilu

2. Sweter od selfieroom, jest cudowny, uroczy i bardzo milutki. Tutaj nigdy nie mam żadnych zastrzeżeń i bardzo polecam ten sklep. 

sweter- selfieroom


3. Sztyblety od kupbuty są bardzo dobrze wykonane więc tutaj duży plus. Czarne z ćwiekami to mój must have na wiosne. Niestety buciki już niedostępne. Ale na ich stronie macie zniżkę 30% na wszystko (po za zakładką nowości) także polecam tam zajrzeć bo można wybrać perełki. 


4. Sukienka od vubu : mała czarna z wycięciami na łokcie. Brakowało mi takiej w szafie, dlatego ją zamówiłam no i jej cena 28,99-dlatego się skusiłam. Jeśli chodzi o ten sklep bo teraz się troszkę zawiodłam, sukienkę zamówiłam specjalnie na karnawał, niestety przyszła 3 dni po zabawie. Pisałam, że zależy mi aby doszła jak najszybciej no ale jak widać nic to nie dało. Na paczuszkę czekałam  ponad tydzień czasu, bardzo długo bo zazwyczaj w ciągu 3 dni paczka była u mnie. 

sukienka - vubu

5. Bluza od butikglamour jest świetna, z ciepłego, miłego dla ciała materiału. Jestem totalnie w niej zauroczona i bardzo ją polecam. Przez weekend trwa darmowa dostawa także śmiało korzystajcie bo warto.

bluza- butikglamour





Ja się z Wami żegnam, dajcie znać czy chcecie abym sprawdziła jakiś sklep no i koniecznie napiszcie czy post Wam się spodobał. Buziaki i trzymajcie się bo wirus wisi w powietrzu. :)




2 komentarze:

  1. Ta niebieska sukienka-rewelacja! Podobne oferuje tastrona www, zamówiłam taki sam fason, ale inny kolor. Teraz na wiosnę czas kompletować takie zestawy, bo zanim się obejrzymy już będzie ciepło i wszystkie swetry pójdą na dno szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)