piątek, 18 listopada 2016

gruby sweter , ciepła parka

Hej kochani , co u Was ?
Ja szczerze powiedziawszy padam na twarz. Mam mnóstwo rzeczy do roboty, nie mogę z niczym się wyrobić. Brak zorganizowania to się chyba nazywa. Post miał być wczoraj, ale nie dałam rady. Doba ma za mało godzin :<
Może to przez tą pogodę ? Też tak macie ? Bo ja w ostatnim czasie nie wiem gdzie koniec a początek. Czekam już na święta, mimo, że nie przepadam za świętami to pragnę odespać ten czas.
No ale dosyć marudzenia, bo to w końcu ŻYCIE ! :)

Co do stylizacji to chyba nie za wiele się dzieję. Ostatnio, jak już wcześniej wspominałam stawiam na proste połączenia. Co prawda tutaj przebijają wszystko te buty ! Są wspaniałe, ciepłe, wygodne i takie piękne <3
Do tego dobrałam spódniczkę khaki, która jest teraz na TOPIE. Ja wybrałam łagodniejszą wersje z materiału, te "mocniejsze" są z eko skórki i są równie śliczne, ale tym razem padło na delikatniejszy zestaw. Do tego gruby sweter i ciepła parka, którą mam już 2 sezon. Jest niezawodna !
 Nie będę Was już zanudzać i życzę miłego wieczorka .
Do zobaczenia ! ;*







sweter - nie pamiętam nazwy butiki, ale podobny tu justine
spódniczka - Look ( podobna - cocomoda )
parka - reserved
buty - madamrock

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)