poniedziałek, 3 grudnia 2018

DUŻY GRUBY GOLF

Cześć, co piszę bloga obiecuję sobie że będę robić to częściej i że znajdę więcej czasu ale życie potrafi mnie ostatnio zaskakiwać i ciągle dzieję się coś nowego. Do tej pory nigdy nie zawirował mi aż tak świat, ale jak widać coś jest po coś. Ostatnio ciut mnie więcej na insta story, często coś tam gadam także zapraszam :)

Jeśli chodzi o stylizację to cóż mogę napisać, ma być ciepło i wygodnie. Nigdy nie lubiłam golfów, aż nie zamówiłam tego. Jest meeega duży, cieplusi i wygodny. Świetnie się sprawdzi zarówno do spodni jak i (dla mnie) jako sukienka. Kurduple pozdrawiają :D
Tak na prawdę kolor szary można połączyć ze wszystkim, to swetrzysko widzę w wielu stylizacjach.
Ah bym zapomniała, ogromna prośba- za 2 tygodnie będę w Warszawie więc dajcie znać gdzie zrobię fajne, świąteczne zdjęcia :) Ciekawa jestem Waszych pomysłów :)





sweter- ANDZELA
spodnie- SINSAY
buty- MADAM roCK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)