niedziela, 9 grudnia 2018

MEGA CIEPŁY I MILUSI SWETER

Jak nigdy piszę do Was w niedziele, całkowicie brak mi pomysłu co mam dzisiaj ze sobą zrobić. Albo to przez tą pogodę, albo brak mi organizacji. Przypuszczam, że jedno i drugie.

Sweter, który dzisiaj zobaczycie jest dla mnie hitem. I nie, nie dlatego że ma piękny splot czy kolor ale..są same plusy. Dobrze wygląda do spodni, legginsów jak i do samych rajstop. Ja oczywiście miałam pod nim krótkie spodenki aby się zabezpieczyć przed niepotrzebnymi spojrzeniami :)
Pomijając to, jest bardzo cieplusi i przyjemny dla ciała, absolutnie nic nie gryzie i świetnie dopasowuję się do sylwetki. Dodatkowo wzór tego swetra nie jest nudny, ma ciekawe frędzelki oraz ciekawe pocięcia :)

Dajcie znać co myślicie i do następnego :)









sweter- OnlyShe
botki- BUTO SKLEP
biżuteria- BLINK SHOP

zapraszam do zajrzenia tutaj - skórzane kurtki damskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)