wtorek, 27 listopada 2018

LEGGINSY ADIDASA I BIAŁA KOSZULA

Jak wiecie biała koszula zawsze pasuję do wszystkiego dlatego tym razem postanowiłam ją połączyć z legginsami sportowymi. Żeby było ciekawiej całość nie prezentuję na sportowo a wręcz przeciwnie :) Nie rozumiałam trendu łączenia stylu sportowego z casualowym ale gdy tylko zobaczyłam w lustrze jak to ładnie się razem komponuje to w mojej głowie zawitały nowe, dość inne stylówki. Chciałam iść o krok dalej i dobrać do tego czarną dopasowaną marynarkę, ale niestety pogoda za oknem nie dopisywała więc musiałam iść na kompromis ;D
Dajcie znać czy Wy jesteście za łączeniem różnych styli w jednej stylówce ?:)










koszula- RENEE
legginsy- ADIDAS ( ZALANDO)
buty- H&M
nerka- ANDŻELA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)