poniedziałek, 12 listopada 2018

OUTFIT CZYLI STRÓJ DNIA

Jak pewnie zauważyliście jest mnie troszke mniej w social mediach a to za sprawą braku czasu. Coraz trudniej znaleźć mi wolną chwilę, a tu zapowiada się jeszcze ciężej. Jak wszystko wypali to na pewno podzielę się z Wami tą informacją więc trzymajcie za mnie kciuki. Zazwyczaj nowe początki są ekscytujące a ja boję się jak cholera choć jestem zestresowana to również szczęśliwa, że podjęłam ważną decyzję i brnę do przodu :)

Co do stylizacji to mam dla Was kolejny strój dnia. Z powodu jakich napisałam powyżej będzie chwilowo więcej takich stylówek więc mam nadzieję, że Wam się to spodoba i nadal będziecie tu zaglądać. Połączenie czerni zawsze wygląda dobrze, nie ważne czy klasycznie czy sportowo to się po prostu sprawdza :)










bluzka- STRADIVARIUS
spodnie- BERSHKA
buty- DEEZEE
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)