piątek, 24 marca 2017

WYPRZEDAŻ SZAFY

WYPRZEDAŻ SZAFY!
Na sam początek przedstawię regulamin, dzięki czemu będzie to szło szybko i sprawnie.



1. Jeśli jesteście zdecydowane na jakąś rzecz piszemy tylko i wyłącznie: a.kmiecik93@gmail.com
2. W mejlu wpisujecie rzecz, która Was interesuję oraz swoje dane do wysyłki. Ja po takim mejlu       wysyłam Wam dane do przelewu.
3. Nie przyjmuje zwrotów.
4. Większość rzeczy była ubrana max 2 razy.
5. Nie wysyłam za pobraniem.
6. Koszt wysyłki to 11zł -paczka z nr nadania.
7. Na bieżąco będę starała się kasować rzeczy sprzedane.

Mam 163cm wzrostu. Noszę rozmiar xs/s. - ta informacja może być przydatna.

1. Koszulka "śnieżka" z croppa. Z metką. Nowa. Rozm XS. 
Cena-20 zł

2. Koszulka "mała wredna i złośliwa". Nowa. Rozm UNI.
Cena-20zł

3. Koszulka z bershki. Rozm XS. Stan idealny.
Cena-20zł

4. Bluza Tommy Hilfiger. Miałam ją raz na sobie. Rozmiar S. 
Cena-50zł

5. Bluza z cyferką z magia zakupów. Stan idealny. Rozmiar niby S ale to zdecydowanie UNI.
Cena-40zł

6. Sweterek z House. Rozmiar XS. Stan idealny.
Cena- 30zł

7. Bluza NIKE. Rozmiar S. Stan idealny.
Cena-50zł

8. Bluzka z magmac. Nowa,bez metki. Rozmiar UNI.
Cena-30zł

9. Koszula satynowa w misie. Raz miałam ją na sobie. Rozmiar S.
Cena-35 zł

10. Koszulka/top FUCK YEAH. Rozmiar XS. Nowa, bez metki.
Cena-25zł

11. Koszulka "matata". NOWA, bez metki. Rozmiar XS
Cena-30zł

12. Koszulka/top od CDN. Rozmiar XS. Raz założona.
Cena-30zł

13. Spodnie z dziurami w kwiaty. Raz miałam je na sobie. Rozmiar z metki M, ale to zdecydowanie XS.
Cena-60zł

14. Legginsy myszka miki. Z H&M. Rozmiar XS/S. Stan idealny.
Cena-40zł

15. Spodnie baggy jeansowe. Rozmiar S. Stan idealny.
Cena-50zł

16. Spódniczka z grubszego materiału, rozkloszowana. Raz miałam ją na sobie.
Cena-40zł

17. Sweterek z wiązaniem. Piękny morelowy kolor. Rozmiar XS/S. Stan idealny.
Cena-30zł

18. Koszulka PUMA. Rozmiar XS. Nowa, bez metek.
Cena-30zł

19. Spódniczka z pianki w kwiaty. Stan idealny. Rozmiar XS/S.
Cena-30zł

20. Bluza BULLS. Raz miałam ją na sobie. Rozmiar UNI.
Cena-40zł

21. Koszulka/ mgiełka z H&M. Rozmiar XS. Asymetryczna. Stan idealny.
Cena-30zł

22. Bluzka różowa Myszka Miki. Rozmiar UNI. Stan idealny.
Cena-30zł

23. Szara bluzka Myszka Miki. Rozmiar UNI. Stan idealny.
Cena-30zł

24. Koszulka z Sinsay. Rozmiar XS. Stan idealny.
Cena-20zł

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)