poniedziałek, 6 marca 2017

szara sukienka plus pudrowy płaszcz

Czujecie już wiosnę? Ja tak, jest już tak przyjemnie. Oczywiście pomijam ten tydzień, bo cały ma padać ale są przejawy słońca. W ten weekend pogoda wyjątkowo nas rozpieszczała. Mimo wiatru, było bardzo przyjemnie i szkoda było go spędzić siedząc w domu. Teraz tylko odliczamy do.. lata no i wakacji <3
Co do stylizacji to prostota i wygoda-na to teraz stawiam. Szara sukienka, która jest bardzo dziewczęca i plusem tej sukienki jest to, że same możemy decydować o długości sukienki za pomocą paska. Więc jak dla mnie wielki plus, bo wiecie-jestem niska :D
No i mój ulubiony różowy płaszcz, który jak zwykle robi furorę. Aha, bym zapomniała o moich kokardziakach w wersji różowej z zamszu. Są przecudowne, no i moje ulubione!
Buźki trzymajcie się mocno :)









sukienka- Loca Fashion
płaszcz- Sinsay
buty- fancyshoes
rajstopy- fiore

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)