poniedziałek, 20 marca 2017

spodnie z wysokim stanem i bluzka z falbanką

Witajcie, na wstępie chcę Wam podziękować za wszystkie życzenia urodzinowe. Bardzo, bardzo dziękuję <3 Zanim przejdę do stylizacji to chciałabym jeszcze podziękować moim rodzicom oraz chłopakowi. Za pomoc i przygotowanie #house party. Bez nich byłoby ciężko, A to był wspaniały wieczór i fajny klimat.

A teraz przechodząc do stylizacji to spodnie z wysokim stanem ( uwielbiam! ) są ostatnio częścią mojej garderoby. Także tutaj też nie mogło ich zabraknąć, te akurat są moimi ulubionymi. Oprócz wysokiego stanu mają rozdarcia na kolanach, w czym ja jestem zakochana. Dobrałam do tego bluzkę z falbanką i moje kokardziaki. Razem tworzą świetny duet.
Buźki i do usłyszenia na instagramie :)









bluzka- tally weijl
spodnie- H&M
buty- fancy shoes
płaszcz- house
torebka- Michael Kors

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)