sobota, 9 stycznia 2021

CZARNA BLUZO SUKIENKA

Witam się z wami w Nowym Roku, zupełnie zapomniałam zrobić to wcześniej. Ale i tak nie jest źle, dzisiaj 9 także początek. Mam nadzieję, że w Nowy Rok weszliście z dobrą energią, uśmiechem na twarzy i mnóstwem pomysłów na ten rok. Jak już wiecie, lub nie..ja nie robię postanowień od tamtego roku, bo nie wierzę w "nowy rok, nowa ja". To tak nie działa, przynajmniej w moim wydaniu. Mam za to cele, które będę (mam nadzieję) realizować. Potrzeba mi więccej dystansu i więcej wiary  w siebie, ale..to da się zrobić. Kwestia czasu jak ja to mówię.

Jak wiecie uwielbiam rzeczy oversize, duże, które mogę związać paskiem w talii i wygląda to naprawdę nieźle. W tym wydaniu czuję się nie tylko luźno ale też kobieco. W ten sposób ładnie podkreślimy talie, nie ważne czy mamy 5 kg więcej, bo w takich rzeczach właśnie można kombinować na wiele sposobów. Zostawiam Was ze zdjęciami i lecę bawić się z małym. Udanego dnia, ściskam. 










sukienka- dollyglamshop


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)