poniedziałek, 22 października 2018

SZEROKIE BIAŁE SPODNIE

Cóż, zdaję sobie sprawę, że pogodę mamy już typowo jesienną ale ja jeszcze mam dla Was wpis z bardziej letnią stylizacją. Musiałam pokazać Wam te spodnie bo dla mnie były hitem! Praktycznie całe lato zastanawiałam się czy będę chodzić w tych spodniach, prawie codziennie je oglądałam w internecie a najlepsze jest to, że nie miałam zielonego pojęcia z czym je połączyć. Absolutnie nie miałam weny i mówiłam sobie, że nie są w moim stylu. I co? Patrzę i są na przecenie! Co robi kobieta gdy "jej" produkt znajduję się w promocji? Kupuje ! Stwierdziłam, że w razie co po prostu zwrócę. Jak możecie się domyślić tak się nie stało. Gdy przyszły wiedziałam jak je skomponować aby było "po mojemu". Dodatkowym plusem jest to, że założymy do nich trampki, espadryle, sandałki czy szpilki. Te spodnie robią całą stylizację. :)










t-shirt- HOUSE
spodnie- CHICACA
sandałki- ELILU
torebka- SIGNIFIC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)