poniedziałek, 29 października 2018

DŁUGI SWETER JAKO OKRYCIE WIERZCHNIE

Często w okresie jesiennym zamiast płaszczy czy kurtek wybiera się długie, grube swetry. Wbrew pozorom często jest w nich cieplej niż np. zamszowej ramonesce. Oczywiście mam na myśli tą ładniejszą jesień, taką bez deszczu i w temperaturze dodatniej :D  Postawiłam tym razem połączyć taki sweter jako główną bazę mojego codziennego outfitu. Lubię te codzienne stylizacje, bo w nich czuję się komfortowo. Botki, które dobrałam jak dla mnie robią całą robotę. Są świetne i mega wygodne. 













bluzka- Andzela
spodnie- Varlesca
buty- MadamRock
sweter- Moda Italia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)