czwartek, 13 września 2018

SPODNIE Z ROZCIĘCIEM-MEGA HIT !

Mamy to! Pierwszy post z Grecji ! Nareszcie! Sama chętnie oglądam zdjęcia i wspominam jak 2 tygodnie temu było wspaniale. No ale do rzeczy, na instagramie zadałam Wam pytanie jaki post wolicie najpierw-relacja z wyjazdu czy stylizacje. O dziwo było 50 na 50! A że mnie łatwiej dodać post ze stylizacjami to o to i jest ! :D

Cała stylizacja utrzymana jest w kolorystyce musztardowej w połączeniu z czernią. Taka kolorystyka bardzo mi się spodobała. Oczywiście gdy kupiłam te spodnie zastanawiałam się z czym ja je połączę. Z pomocą przyszła Bershka, bo to właśnie tam przed wyjazdem znalazłam ten top. W sumie gdy go zobaczyłam od razu wiedziałam, że całość będzie świetnie się komponować. Moja wyobraźnia zadziałała również w przypadku miejsca. Od początku chciałam tą stylizację pokazać Wam na plaży, przy zachodzie słońca bo tak czułam, że wyjdzie bajecznie. Ja jestem zachwycona, dajcie znać co myślicie :)










top- BERSHKA
spodnie- H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)