czwartek, 27 września 2018

MAXI Z ROZCIĘCIEM

Dzisiaj wyjątkowo wcześniej, ale mam tyle na głowie, że jak bym teraz nie napisała to nie wiem kiedy by się ten wpis pojawił. Tak jak wspomniałam na instagramie, u mnie jeszcze wakacyjnie. Co prawda pogoda mnie załamuje, wiem że będzie ciężko teraz robić zdjęcia na zewnątrz ale na szczęście mam zapas z wakacji i kilka już jesiennych zestawów, które się pojawią niedługo na blogu ;)  Jeśli chodzi o stylizacje to pisałam jakiś czas temu, że pokochałam maxi (mimo iż jestem niska) , ta z H&M z rozcięciem prezentuję się zjawiskowo. Świetny wzór, dekolt w formie  hiszpanki i to rozcięcie..a zresztą sami oceńcie ;)











sukienka- H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)