poniedziałek, 4 czerwca 2018

PLNY

Wracam do Was po krótkiej przerwie, takie wyjazdy bardzo dobrze mi robią. Po za odpoczynkiem mam mnóstwo pomysłów w głowie i jestem naładowana pozytywną energią i choć dzisiaj jest mój pierwszy dzień w pracy i już x osób mnie zdenerwowało to myślę sobie "2 dni temu byłaś w Sopocie i było super, nie pozwól tego nikomu spie*****" Ciągle gdzieś w głowie mam szum morza i promyki słońca, które padały na moją twarz. Uczucie bezcenne. Polecam każdemu taki mały reset. Te wakacje zapowiadają się bardzo ciekawie, po za wyjazdem do Grecji czeka mnie wiele uroczystości rodzinnych, co się wiąże z masą zdjęć i inspiracji na takie wydarzenia . Więc rozumiecie, że nie mogę się doczekać aż wszystko to tutaj opublikuję.

Jeśli chodzi o stylizacje to po prostu zwykły t-shirt w połączeniu z szortami, na grillowe wyjście ze znajomymi w sam raz. Ostatnio ciągle gdzieś pędzimy i zapominamy o tym co ważne. Wyjścia z bliskimi czy rodziną uświadamiają mi, że razem jest lepiej. Mimo, że często się widzimy to ciągle mamy o czym rozmawiać i to jest w tym wszystkim najfajniejsze.









t-shirt- HOLAHOLA
szorty- H&M
trampki- ADIDAS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)