piątek, 22 czerwca 2018

BIAŁA SUKIENKA BOHO

Dzisiaj przedstawiam Wam moją ulubioną sukienkę w stylu BOHO. Ten styl ostatnio bardzo do mnie przemawia, nie będę ukrywać że wcześniej był mi obcy i całkowicie nie rozumiałam zachwytu nim. Jednak gdy przyszła sukienka i kilka innych rzeczy całkowicie się zauroczyłam. Zestawiając ją z bucikami i biżuterią zrozumiałam o co tyle szumu. Cieszę się, że w końcu mogę eksperymentować i dzielić się tym z Wami. A tak w ogóle, jeśli ktoś wie jak się pozbyć sosu meksykańskiego z sukienki to dajcie koniecznie znać, bo niestety próbuje i nic :(














sukienka- ANDZELA
kapelusz- H&M
biżuteria- BLINKSHOP
torebka- F&F
espadryle- CARINII (ANSWEAR)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)