wtorek, 1 sierpnia 2017

TREND SEZONU-KWIATY

Nie było mnie chwilę, ale musicie mi wybaczyć. Mówi się, że człowiek jest zmęczony cały rok a w wakacje odpoczywa. U mnie w te wakacje tyle się dzieję, że padam na twarz. Nie mogę doczekać się urlopu. Odliczam dni. Im bliżej tym jestem bardziej zestresowana.
Ale dobra wracajmy do stylizacji...KWIATY. W tym sezonie są wszędzie-spodnie, spódniczki, bluzki a nawet chokery! Należy pamiętać, że jeśli mamy dół w kwiecisty wzór należy dobrać lekką górę, taką która nie będzie się rzucać bardziej niż nasz dół. Ja dobrałam lekką zwiewną biała bluzeczkę, która jest idealna na aktualne upały. Miejmy nadzieję, że nie miną tak prędko. Nie byłabym sobą gdybym nie wspomniała o butach, uwielbiam je! Nie lubię klapek, ale te skradły moje serce. Swoim kolorem mogą dopełnić nie jedną stylizacje.
Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę Wam udanego tygodnia !









bluzeczka- Franceska Fashion
spodenki- New Yorker 
kurtka- Cropp
torebka- F&F
klapki- renee

1 komentarz:

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)