piątek, 11 sierpnia 2017

morelowe spodnie plus wysokie botki. trochę elegancji .

Od jutra mam wolne, dosłownie od wszystkiego. Także od bloga. Więc jeszcze dziś chciałam wrzucić nowy post, w którym pokażę Wam trochę elegancji. Chyba pierwszy raz na blogu pojawią się buty na szpilce. Bo na wysokim obcasie jakieś tam posty były, ale te buty...wyglądają przepięknie na nodze. Niektórym przypominają skarpetę bo są tak śmiesznie "wciągane" . Niestety, bardzo nad tym ubolewam ale dłużej niż do zdjęć nie wytrzymałam w tych butach i nie chodzi tutaj o obcas bo nie jest jakiś wysoki. Problemem jest mój kręgosłup, który ostatnio szwankuję i zostają mi tylko buty na niskim obcasie, ewentualnie koturny bo w nich jeszcze daję radę.










koszulka- Mosquito
cygaretki- Veranda Butik
botki- Renee
torebka- F&F
naszyjnik- House

2 komentarze:

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)