poniedziałek, 8 lutego 2021

KOMBINEZON

 Dzień dobry w poniedziałek, ten piękny biały poniedziałek. Na pewno Was też zasypało. U Nas pada i pada. Gdyby nie to, że jest naprawdę zimno i mroźnie to wyszłabym na zdjęcia i cykała w białym puchu bo o dziwo w tym roku mam najmniej takich zdjęć. Liczę ciągle, że uda mi się to wszystko nadrobić choć na pewno będzie ciężko. Ja aktualnie siedzę sobie w onesie pijąc herbatke i planując stylizacje. Jakiś czas temu kupiłam sobie kalendarz, tak przyszedł w połowie stycznia. Zdaję sobie sprawę, że takie rzeczy kupuję z nowym rokiem. Od X lat kupowałam kalendarze i notowałam wszystko, co jak, gdzie, po co i dlaczego. W tamtym roku troszkę to odpuściłam ale w tym roku postanowiłam wszystko planować, notować. Nawet jakieś głupoty. Żeby po jakimś czasie wrócić do tego i zobaczyć co się wydarzyło lub co mogło się wydarzyć. A liczę, że ten rok będzie wyjątkowy. :)

Dobrze a teraz o stylizacji, powiem krótko, nie przepadam za kombinezonami. Wiadomo, gdy chcemy do toalety musimy się z niego rozebrać haha :D ale..jest to taki element garderoby, w którym nie musimy za duzo kombinować. Tak w sumie nic nie trzeba robić, zakładamy buty, kurtkę i gotowe. Cała stylizacja to kwestia ubrania go. Więc gdy nie wiem w co się ubrać po za dresami sięgam właśnie po to cudeńko z O'laVoga. Uwielbiam tą markę, co najważniejsze jest to polska marka. Więc wspieram jak mogę. 

Życzę Wam udanego dnia i spokojnego tygodnia, buziaki. Ściskam. 








kombinezon- O'la Voga
buty- BUTOSKLEP
kurtka- OLIVIA FASHION


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)