wtorek, 21 lipca 2020

LONG WHITE T-SHIRT

Cześć Wam, już mi się oberwało od niektórych, że blog świeci pustkami..przejrzałam go ostatnio i zauważyłam, że zawsze mam spadek formy w okresie letnim, czyli wtedy kiedy mam więcej czasu i kiedy pogoda dopisuje (powiedzmy). Nie mam pojęcia czemu tak jest, teraz co prawda mam dużo pracy związanej z przygotowaniami do czegoś bardzo ważnego więc moje pomysły muszą poczekać z realizacją.

Dzisiaj zostawiam Was z prostą stylówką czyli białym długim t-shirtem, który związałam w talii paskiem żeby wszystko ładnie podkreślić. Ja dobrałam buty sportowe żeby ta stylizacja była luźna, lekka i taka moja. Ja oczywiście mam pod spodem spodenki, bo jednak przy schylaniu mogłoby być różnie. Teraz idę dalej korzystać z pogody a Wam życzę udanego, słonecznego dnia. ;)

Zapraszam tutaj Długa biała koszula










koszulka- LACOSTE
buty- RENEE

1 komentarz:

  1. I love the way you used that attractive extra-long belt to transform the long Lacoste T-shirt into a very attractive and fashionable mini-dress! You look extremely attractive, fashionable and pretty wearing it styled with the Renee sneakers.

    my blog
    my YouTube
    my Twitter

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)