sobota, 25 sierpnia 2018

DŁUGA SPÓDNICA-CZY TO MI PASUJE?

Witam się z Wami jeszcze przed wylotem, postanowiłam jeszcze napisać post bo to już ostatni w tym miesiącu. Widzimy się we wrześniu. ;) Na pewno na instagramie będzie relacja oraz zdjęcia, o ile internet mi na to pozwoli. Choć nie ukrywam, że będę się starać zrobić sobie przerwę od social media ;)

Jeśli chodzi o dzisiejszą propozycję too.. sama nie wiem jak to się stało, że zdecydowałam się na tą spódnicę. Długą, do kostek a na dodatek w tak innym kolorze :D To pierwszy taki zakup, którego całkowicie nie planowałam a na dodatek, gdy ją przymierzyłam miałam milion pomysłów z czym ją połączyć. Także stwierdziłam, że biorę bez dłuższego zastanowienia ;)
Dajcie znać co sądzicie ;)










bluzka, spódnica- RESERVED
sandałki- RENEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)